Netatmo Security - Slimme Binnencamera
Alle productvragen over de Netatmo Security Slimme Binnencamera en bijhorende sirene en raam- en deurcontacten
- Hoe werkt de bewaking met de Intelligente Binnencamera?
- Kan ik meerdere camera’s in mijn woning of aan mijn Netatmo-account toevoegen?
- Hoe werkt gezichtsherkenning?
- Werkt de Intelligente Binnencamera ‘s nachts of wanneer het donker is?
- Hoe installeer ik de Slimme Binnencamera?
- Hoe de Intelligente Binnencamera correct plaatsen?
- Zijn de Intelligente Camera’s compatibel met de belangrijkste ‘assistants’ op de markt?
- Neemt de camera dag en nacht op?
- Video / live wordt niet afgespeeld.
- Waar vind ik de HomeKit pairingcode?
- Waar bevindt de SD-kaart zich in mijn Slimme Binnencamera?
- Op de Netatmo Security-app verschijnt "Video niet beschikbaar. De verbinding met de Camera is verbroken.".
- Hoe kan ik de wifi-configuratie van mijn Camera wijzigen?
- Uitgebreide gids voor het oplossen van netwerkproblemen.
- Op de Netatmo Security-app verschijnt "foutcode 01". Wat betekent dit?
- Livestream werkt met vertraging tenopzicht van de werkelijkheid. Het verschil betreft enkele seconden.
- Ik heb geen video's, hoewel de Camera is aangesloten en ik Wi-Fi heb.
- Waar vind ik het serienummer (of het MAC-adres) van mijn product?
- Ik kan de Slimme Binnencamera niet instellen, wat moet ik doen?
- Wat geeft de gekleurde LED op mijn Slimme Binnencamera aan?
- Wat wordt bedoeld met “Geen abonnement”?
- Wat gebeurt er als mijn microSD-kaart vol is?
- Is de Intelligente Binnencamera compatibel met Ethernet?
- Hoe wijzig ik mijn voorkeursinstellingen?
- Wat gebeurt er als iemand de camera verwijdert?
- Hoe installeer ik mijn Slimme Binnensirene?
- Hoe de instellingen van de Slimme Binnensirene wijzigen?
- Wat is de beste locatie voor de Slimme Binnensirene?
- Hoe reageert mijn Slimme Binnensirene als mijn netwerk plotseling wordt uitgeschakeld?
- Hoe kan ik mijn Slimme Deur- en Raamsensoren installeren?