Netatmo Security - Slimme Rookmelders
Alle productvragen over de Netatmo Security Slimme Rookmelders
- Hoe is de Slimme Rookmelder verbonden met Internet?
- Is er een koppelingsfunctie als ik meerdere Netatmo Slimme Rookmelders heb?
- Hoeveel Slimme Rookmelders kan ik toevoegen aan hetzelfde Netatmo-account of in hetzelfde huis?
- Wat gebeurt er als er geen Internetverbinding is?
- Kan de batterij na 10 jaar vervangen worden?
- Detecteert de Slimme Rookmelder ook koolstofmonoxide?
- Wat kan ik doen als ik mij binnen het Bluetooth-bereik van mijn Slimme Rookmelder bevind? Of als ik mij buiten het Bluetooth-bereik van mijn Slimme Rookmelder bevind?
- Hoe zet ik mijn Slimme Rookmelder terug naar de fabrieksinstellingen?
- Hoe verwijder ik de Slimme Rookmelder?
- Moet Bluetooth op mijn smartphone altijd aan staan?
- Hoe kan ik de werking van mijn Slimme Rookmelder controleren? Waar vind ik de zelfcontrole-status?
- Ik kan de Slimme Rookmelder niet configureren, wat moet ik doen?
- Hoe kan ik de wifi-configuratie van mijn Slimme Rookmelder wijzigen?
- Waar vind ik het serienummer / MAC-adres op mijn Slimme Rookmelder?
- Waar vind ik de HomeKit installatiecode?