Je kan geen voorkeursdatum voor levering doorgeven. Na ontvangst van jouw betaling, wordt je pakket op maximaal 5 werkdagen geleverd. Ben je de dagen na bestellen niet thuis, contacteer dan onze klantendienst meteen op 015/69 00 60 met je ordernummer. We kunnen je pakket dan "on hold" zetten in ons magazijn om te verzenden op een latere datum.
Track&Trace code
Je krijgt van ons een Track&Trace code waarmee je de levering van jouw bestelling online kan volgen, van zodra jouw pakket werd ingepakt.
De leveringsinformatie krijgt pas een update wanneer het pakket werd verwerkt in het sorteercentrum van het pakjesbedrijf. Je kan steeds eenvoudig jouw Track&Trace opnieuw aanvragen via dit formulier.
Niet thuis bij levering?
Ben je niet aanwezig zijn op het moment van levering, dan wordt het pakket, indien mogelijk aangeboden bij buren of gaat het naar een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je kan het dan op een tijdstip naar keuze daar gaan afhalen.
Pakketjes in afhaalpunten blijven 7 tot maximaal 10 dagen ter beschikking voor afhaling alvorens ze naar ons worden geretourneerd. Waar je pakket werd geleverd, kan je steeds terugvinden via jouw Track&Trace-link.
Vaste sluitingsdag
Ben je een bedrijf met een vaste sluitingsdag tijdens de week of op zaterdag? Dan registreer je dit best bij het pakjesbedrijf. Je kan daarvoor terecht op de volgende link: https://www.postnl.be/contact/zakelijk/klachten-meldingen/geslotenverklaring/
Heb je een vraag of melding rond de levering van jouw pakket?
Dan zijn wij er om je daarmee te helpen!
- Maak online een melding via ons formulier
- Binnen de werkdag ontvang je een antwoord
- Alle veelgestelde vragen vind je in ons uitgebreid adviescenter