Dat is vervelend! Dat kan een aantal oorzaken hebben.
- We hebben jouw bestelling al gedeeltelijk verzonden omdat 1 of meerdere producten niet voorradig zijn. Controleer de pakbon die je in de verzendbevestigingsmail van jouw bestelling kan terugvinden. Zo kan je nagaan of er nog producten uit jouw bestelling nageleverd zullen worden.
- Sommige bestellingen bestaan uit meerdere pakketten. Het kan zijn dat de koerierdienst niet alle pakketten op hetzelfde moment kan afleveren. Controleer jouw Track & Trace-link onderaan om de status van elke doos afzonderlijk na te kijken.
Er werd uitzonderlijk een foutje gemaakt in ons magazijn. Oeps! Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!
Heb je een vraag of melding rond de levering van jouw pakket?
Dan zijn wij er om je daarmee te helpen!
- Maak online een melding via ons formulier
- Binnen de werkdag ontvang je een antwoord
- Alle veelgestelde vragen vind je in ons uitgebreid adviescenter